Subject: Energiatõhususe direktiivist tulenev teavitamise kohustus
From: "Jaana Hanikat" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Oct 2024 10:47:28 +0300

Tere

Seoses Energiatõhususe direktiiviga on Eestis asuvatel andmekeskustel
raporteerimise kohustus Euroopa komisjonile. Eesti peaks omalt poolt
panema välja koordinaatori, kes kogub kokku kõik Eesti andmekeskuste teabe
ning raporteerib sellest Euroopat.
Sellega seoses on meil tekkinud küsimus, kes on Eesti riigi esindaja antud
asjas ning kelle poole saame pöörduda?

Lisan juurde ka direktiivi, millest tulenevalt kohustus tekib:
<https://energy.ec.europa.eu/news/commission-adopts-eu-wide-scheme-rating-
sustainability-data-centres-2024-03-15_en>
https://energy.ec.europa.eu/news/commission-adopts-eu-wide-scheme-rating-s
ustainability-data-centres-2024-03-15_en
Palun suunata, mind õige esindaja poole,

Lugupidamisega

JAANA HANIKAT

Legal and Compliance Manager

+372 5831 6078

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.greenergydatacenters.com <http://www.greenergydatacenters.com/>

______________________________________________________

This e-mail may contain confidential and/or privileged information.

If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in
error)

please notify the sender immediately and destroy this email.

Any unauthorized copying, disclosure, or distribution of the material in

this e-mail is strictly forbidden.